Holly&Whyte


Detta linne köpte jag då på rean nere i stan från märket Holly & Whyte som säljs på Lindex, fick med mig det hem för endast 100:- Är verkligen jättegulligt!
 
Nu ikväll ska jag kolla på dom första Pretty Little Liars avsnitten med mamma, och jag hoppas hon blir lika beroende som jag så har jag ännu en till som jag kan prata PLL med! Är det kanske några av mina läsare som kollar på det? Skriv gärna i kommentarerna då vad ni tycker om dom nya avsnitten!
 
Imorgon ska jag jobba, wehu, älskar ju verkligen mitt jobb ( eller? )..
 
Har inte gjort så mycket vettigt idag, dock har jag och mamma städat ur poolen så den håller på att fyllas upp! Blir kanske premiär bad imorgon eller på söndag, svin kallt..
 
Ni alla får ha en jättebra fredagskväll så hörs vi!
 
kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!