instagram - senaste dagarna

/bild1: jag och min bror innan vi åkte till öland/bild2-3: jag och isabelle på böda/Bild4: jag och älsklingen när vi gick på kvällspromenad på stranden/Bild5:Goaste drickan!/Bild6:Fan bild med den otroligt grymma dansaren Chis/bild7: kvälls strandhäng med favoriterna/Bild8: Veckans läsk förbrukning/Bild9:Jag och min alldeles för dyra milkshake/ Bild10: jag och Sebastian/Bild11: min nya navelpiercing!!
 
Hej på er! Slänger in ett snabbt inlägg nu för jag och Sebastian ska kolla på en film nu! jobbat till största delen av dagen idag. Skriver lite senare !
 
puss!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!