old


hej på er!! nu är jag äntligen tillbaka och hemma i Kristinehamn! Haft en jättebra vecka i stugan och jag kom ju hem i torsdagskväll, men har jobbat och umgåtts med min pojkvän de senaste dagarna så jag har inte riktigt lagt ner tid till att blogga!
 
Min stuga som ligger uppe i Nordmark, är väldigt gammal, och jag som älskar att snoka runt osv,  hittade jättefina prylar i massor av lådor som man inte öppnat på flera år. Har ni sett breven, hur fina är dom inte?! hittade en hel drös med liknande utseende! Gick dock inte att läsa dom pga det gamla svenska språket. väldigt fancy låter det dock när man försöker läsa dom, haha. Och alla gamla bilder!! Såååå fina, blir helt kär, vill ha en sån kamera som framkallar bilderna direkt, säkert as dyra, men kanske kan hitta begagnat någonstans?
 
På tisdag morgon åker jag och min familj till Stockholm i två dagar, och eftersom att jag surfat slut mitt internet så får vi väl se om jag bloggar där eller inte, men jag ska försöka slänga in något inlägg eftersom det är så kul att blogga när jag är i Stockholm! Idag jobbar jag inte förens kl 5, så har en hel del ledig tid nu som är väldigt skönt!
 
Tittar in lite senare med bilder från Oscar Zia när han var i Filipstad!
 
puss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!