oldie


Hej på er! Hatar när det blir såhär, att jag inte har tid att blogga förens denna tid, men jag jobbade mitten passet idag vilket innebär att jag inte är hemma förens typ halv6 och sen har jag massor med saker att göra när jag kommer hem..
 
Men imorgon har jag en ledig dag och det ska tydligen inte bli så fint väder så då får jag tid till bloggen! Har bara tänkt att röja och rensa lite i rummet.. Mamma och min lillebror Hannes sitter och tycker att det är häftigt att jag kan skriva så snabbt på datorn, söta..
 
Sämst dag för att jobba kände jag idag, har varit hur varmt som helst och jag skulle ju hellre ligga ute i solen och bada i poolen hela dagen än att sitta och svettas utanför maxi bland massor av jordgubbar, som jag tydligen inte riktigt tål på något knäppt vis när jag blir allergisk av dom.. hm..
 
Nu ska jag faktiskt gå upp och städa lite bland mina smycken, för det känner jag är behövligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!