Oscar Zia

 

kanske inte dom bästa bilderna men det är svårt att ta kort på honom när han bara hoppar runt ( trotts avancerade inställningar på kameran )
 
Men i alla fall, jag han under den tiden jag var i stugan åka in till Filipstad och kolla när Oscar Zia sjöng på stortorget ( haha deras torg är jättelitet ) . Fick även träffa honom några gånger efter spelningen så det var väldigt kul! Hur söt som helst!! Om det är så att ni gillar honom så kan ni checka in DENNA fan-page sidan som drivs av min kompis och hennes vän!
 
Imorgon åker jag till Stockholm men kikar väl in ändå! Blir grönan på kvällen och lite museum på dagen så pappa blir nöjd, haha.
 
hoppas ni haft en bra dag! min har jag spenderat på jobbet och hemma hos min pojkvän som jag inte ser nu förens nästa måndag, och även min bästa vän åker bort samtidigt så får väl gå i ide eller något medans dom är borta, haha nejdå, jag har faktiskt mer vänner ( hoppas jag på ? )
 
kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!