Sommar staden Kristinehamn

 
Kristinehamn är ganska mysigt på sommarkvällarna att vara i, har ju varit nere på stan nu tre kvällar i rad typ och gått runt osv, as mys!
 
Igår var jag med Isabelle och sen Skorpan en stund på kvällen. Vi åt på donken och solade och badade i min pool, det var verkligen as varmt här igår, har inte varit ute idag än men ska väl ta och gå ut en stund sen och känna! Dagen kommer spenderas med min pojkee och sen ikväll ska jag träffa Isabelle och KANSKE åka till Karlstad om jag hinner! Idag är det även 19 dagar kvar tills jag och mammi åker på våran resa! tiden kommer gå fort eftersom jag ¨åker upp till stugan på söndag och är där tills torsdag, sen hem och jobba lite, sen iväg till kära Stockholm i två dagar och sen är det bara en vecka kvar!
 
ni får ha en bra dag hörni!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!