back

arkiv bild
 
Förlåt ska jag börja med att säga känner jag. Startar en ny blogg sådär och sen bara struntar i den. Men jag har mina anledningar! Sommarjobbar förfullt, inte alls lång tid kvar i skolan och med min klass, vilket är både roligt och jobbigt. Sen är det sommar, vem sitter bänkad framför en dator då? inte jag i alla fall, jag är ute.
 
Men, jag ska försöka börja skärpa mig nu och ta tag i bloggen trots allt jag har vid sidan om som jag vill hinna med! jag trivs med att ha blogg men jag tycker det ska vara en rolig grej och inget måste, förstår ni?
I morgon jobbar jag igen, från kl 12:30 -17:00, det är hela dagen borta lixom, det är sämst. Men så är det. Sen har jag ledigt ett tag och då ska jag ägna min tid åt just bloggen och vänner.
Jag hoppas ni förstår.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!