cutie

 

 
midsommar-kvällens underhållning hölls av Jakob, gosen är så söt så jag avlider.
 
 
Ville bara lite snabbt säga god natt, mamma och jag har nyss kollat klart på ett  till dubbel avsnitt av Glee, om ni inte visste det har det ju kommit ut en säsong 4 nu som går att kolla på via swefilmer
Morgondagen spenderas med Sebastian och sen iväg till min vän Johanna som fyller 16 år imorgon, med firande och grillning! Hoppas ni haft en fin dag, trots vädret!
kram på er och god natt!

Postat av: Anonym

När kommer nyhemsbilderna upp? :)

Svar: kommer upp senare idag faktiskt!
hollstedts.blogg.se

2013-06-24 @ 00:24:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!