details

 
 
Wow. Jag går ut grundskolan på fredag. Helt sinnes. Väldigt blandade känslor kan jag säga. Ena stunden är jag så glad över att sluta nian och träffa nya personer, och ibland vill jag bara gråta och hålla om varenda kompis i klassen samtidigt. Här är en liten bit av min klänning jag ska ha på avslutningsmiddagen, som man förövrigt inte behövde klä upp sig så för, men denna klänning är så vacker så den förtjänar att användas så fort man får möjlighet! Har så sjukt mycket att göra innan fredag och lördag, då jag åker till Nyhem och stannar där tills på onsdagen. Så jag vet inte om jag kommer skriva något mer på bloggen innan det. Har inte ens börjat packa..
 
Så imorgon är det först smiledag, då jag ska vara mimmimouse och sen middagen, efter det bär det av till frisören, sen hem och packa och städa, efter det så blir det en tripp till Södermalm för en sista gång med Isabelle.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!