Me today

Hej på er! Passar på att lite snabbt uppdatera er innan jag åker till stugan. Ska ta outfit bilder där. Hittar ju inte laddaren till min kamera så det är lite panik, har nästan inget batteri kvar. Jag blir så arg och ska vända upp och ned på huset när jag kommer hem för jag tänker INTE låta den ligga sådär i ett halvår som den gjorde sist utan batteri . Usch och fy och blä. Men nu ska familjen sätta sig i bilen och åka iväg! Puss på er!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!