nytt

 
 

var i Karlstad igår med Sebastian. Hade det jätte trevligt och fick med mig en bikini som var prio 1, sen även en klocka jag haft ögonen på länge, två smycken från guldfynd och en tunika från BikBok. Såklart standard burken från Espresso house också, can't live without it !
 
Han inte blogga igår, glömde bort det totalt. Ska snart hoppa in i en dusch och sen jobbar jag från 17 - 21. Sista passet nu på en tid, åker ju till Öland på söndag, så det kommer bli jättekul och skönt !
 
vi hörs lite senare med bilder från Nyhem !
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!