tisdag

favorit gubbarna i stan <3
 
 
Hej på er! Ska till jobbet om en timme. Han inte uppdatera mer igår . Men jag åkte i alla fall ner till stan kl halv1 och träffade Carl en stund, sen vidare för att träffa Sebastian. Han köpte kläder och jag en present till Johanna som fyllde år igår. Sebastian och jag tittade på film resten av dagen och sen på kvällen åkte jag till Johanna och hade det trevligt hemma hos henne med några från klassen, eller före detta kanske man ska säga ? </3
 
Någon undrade om bilderna från Nyhem, jag ska plocka ut några och lägga upp dom när jag kommer hem om jag orkar, brukar oftast vara väldigt trött efter jobbet.
 
kram på er!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!