måndag

Hej på er! Skolan var slö idag , fikade på matte lektionen och filmade i stort sätt hela dagen inför niornas avslutningsmiddag, vi gör en liten grej till lärarna nämligen!
Efter skolan gick jag och Johanna hem till mig och solade lite, sen åkte hon iväg till Karlstad och då träffade jag Sebastian en stund, har nyss sagt hejdå till honom för han skulle till gymmet. Var snäll och longboardade till stan med honom.

Nu ska jag vila lite och sen får vi väl se vad jag tycks hitta på!


Postat av: Anonym

Måndag *

Svar: haha jag vet att det blev fel
hollstedts.blogg.se

2013-06-11 @ 15:58:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!