2 från valborg

 
Fina kompisar! Skoldagen gick faktiskt rätt snabbt. Efter det så träffade jag och Isabelle Oliver. Vi var på stan en stund, sen gick vi till maxi och sen till donken och käkade glass. Hade det jätte mysigt och trevligt :-)
Imorgon är det fredag igen. Känns som veckan flugit fram. Kan dock vara för att vi var lediga igår? Och nästa vecka går vi ju bara i skolan tills onsdagen! DÅ ÅKER JAG OCH MIN VÄN FRIDA OCH GÅR PÅ ONE DIRECTION!! ( sinnes !! )
 
Har så mycket roligt att se ifram imot detta år och det känns toppen just nu ! Har dock sååå fruktansvärt ont i magen vilket gjorde att jag fick komma senare till skolan idag, och har fortfarande ont! gud så jobbigt det ääär.
Jaja, ska varva ner nu och försöka lägga mig snart. älskar att sova!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!