A night to remember

 
vet inte vart jag ska börja! Kan ju säga att jag gillar dom 1000 gånger mer nu efter konserten! Niall kom ut innan konserten ens börjat och nästan INGA märkte det! det gjorde jag dock och guuuud!! dom är ju så söta och snygga och helt perfekta!!!!
 
Ska klippa ihop en film sen med det jag filmade! herregud vad fint det var med ljushavet osv!
 
är så glad att jag både varit justin bieber och one direction. kan lixom dö lyckligt nu!!!
 
Tror killarna hade precis lika roligt som vi fans hade! och åh! vill så gärna träffa dom för dom verkar så fruktansvärt trevliga!!
 
jaja, nu ska mamma visa saker från ullared!
 
grattis till min bellis också som fyller 16 år idag!
 
kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!