en gång till

 
 
en bild jag själv inte kommer ihåg att jag tagit, haha. Meeen kul att lägga upp iaf, kolla snyggingen alltså omg jag dööör!!
 
Annars då? fett seeeeg dag i skolan, herregud, ville bara hem, och nu är jag äntligen hemma! weho!
Sitter och kollar igenom klippen från konserten och jag vet att det är en del som frågat om jag kan lägga ut dom med ljud ( eftersom att den videon jag gjorde tog jag bort ljudet ) och det är bara det att dels så är det ingen bra kavlite alls, så man ser inte justin typ, och sen skriker folk bara så man hör inte så mycket , så tycker inte att det är någon ide, ni kan gå in och söka på youtube efter klipp då han var här i sverige :-)
hoppas ni haft en bra dag vänner!

Postat av: Anonym

Du sa ju att ni stod längst fram? På bilden står det rätt många framför er ju?;)

Svar: stod längst fram på parkett raden, det du ser framför är golden circle :-)
hollstedts.blogg.se

2013-05-07 @ 15:07:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!