insperation

Lite såhär rosa fina bilder på morgonen! ( när jag inte orkar dra fram kameran och fota )
 
Har börjat ställt om mina larm på morgonen till en halvtimme tidigare än förut, och oooj vad det var jobbigt att gå upp ur sängen idag! skulle rest mig ur sängen halv 7, men det blev 20 i istället. Får väl vara nöjd med det eftersom det var första dagen nu som jag går upp tidigare!
 
Efter skolan ska jag hem och ta det lite lugnt och sen åka till gymmet vid 6 och träna med Isabelle. Sen blir det direkt hem och typ lägga sig! haha.. Är verkligen as trött och jag fryser så fruktansvärt mycket! har på mig gosiga klasströjan idag.
 
Hoppas ni får en fin tisdag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!