Lördag

Vem är det som har mest magrutor ? tror jag förlorara den tävlingen.. Ser oerhört otränad ut på den bilden jämfört med min lillebror.
 
Var så tränings sugen i morse ( eller ja, halv11 ) så jag drog med min lillebror till gymmet och tränade i 1 timme. Sen när jag kom hem blev jag jätte jätte jätte trött, så fick verkligen koncentrera mig på att hålla ögonen öppna när jag försökte plugga lite musikteori. Att läsa noter och rita in acord är väl helt okej, men när man kommer till basens strängar och Dess och Moll osv osv osv, så går det mindre bra. Jag klarar ju det, men allt hänger ju på att memorera vilket som är vilket.
 
Imorgon ska jag plugga. Och just nu när jag sitter och skriver detta så funderar jag faktiskt på att gå ut och springa en kort runda. Men det får vi väl se om jag är lika motiverad till imorgon, haha. Man ska ju passa på när motivationen finns där!
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!