new

 
Mamma kom hem från Ullared i onsdags, hon hade med sig en stor hög grejjor till mig som kläder, smink osv. Detta är två av grejjorna jag fick. Älskar iphoneskalet!!
Har varit nere på stan och köpt present åt min kusin som fyller år så vi ska till henne på söndag och fira!
Köpte även en present till min kompis som fyllde sexton igår!
 
Trode det skulle vara varmt idag men nej nej.. alltså det är ju inte så farligt kallt men ändå, vill ha tillbaka värmen som vi hade i måndas och tisdas. Jag och Frida satt lixom ute i bara klänningar och solade innan konserten och då var klockan ändå 5-6.
Såg även att favorit cafeét i stan har utesververing och dååå blev jag jätteglad så på söndag är det planerat en liten fika med Isabelle!
 
ni får ha en fin fredag!

Postat av: Emma

Vilken kamera använder du? Skriv gärna det i din blogg :)

2013-05-20 @ 07:33:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!