pink

 
ÅH vad störande att jag såg att klockan låg upp och ned nu!! Dagen har gått till att städa och plugga musik, fick ingen matte gjord alls eftersom jag inte förstår nåååågonting! kul att jag kommer kugga osv.
sitter och chattar med Frida, hon jag ska gå på konserten med på onsdag! wee! love my life!!
 
I natt insåg jag också att jag faktiskt varit på Justin Bieber konserten, och jag grät i en timme och låg och lyssnade på Fall och var så fruktansvärt jobbigt lycklig!
 
låg och solade i en timme förut också så fick nog lite färg! hoppas ni haft en bra helg!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!