princess

 
Idag fyller som sagt prinsessan 9år. Vart och firat henne hela eftermiddagen.
När jag kom hem bytte jag om till träningskläder och sprang en runda ( bara 2km dock för jag är så otränad ) Ska försöka springa den rundan någon gång i veckan. Är faktiskt skönt att springa! Speciellt när vädret är på topp! Övningskörde även också ikväll, gick as bra idag! Var ute på småvägar vid Drevsta, och nej, ni behöver inte hålla er undan för jag kör faktiskt bra!
 
Imorgon är det skola och sen efter det blir det att åka till jobbet och jobba en timme! jobbar även onsdag, fredag och lördag så kika förbi maxi och köp lite jordgubbar!!
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!