stockholm

 
Dagen började med naturhistoriska och sedan cosonova. In mot gamla stan med alla 9:orna i en alldeles för liten tågvagn och sedan fick vi gå på lunch. Jag, Lorin och Isabelle käkade på NK ( standard haha ) Var jättegott och efter det rörde vi oss in till gamla stan igen för att gå på riksdagen, faktiskt ganska intressant! Efter det var det fritid. Och på det han jag shoppa, träffa Molly Sandén och ta lite kort med henne, käka världens goaste glass med mina fina vänner, hänga lite på plattan bland alla knarkare ( fördommar? ) och bara ha det kul!
Efter det såg vi på teater, west side story, vilket fiasko!! Hade höga förväntningar för den hade fått så bra omdömen och sen hade vi så tråkigt att vi nästan tänkte smita ut under pausen och komma tillbaka lagom tills den slutade, dock gjorde vi inte det och det ångrar jag idag ;-) haha nejdå, men jag överlevde. Lång bussresa hem och idag vaknade jag vid halv 5 ( !!!! ) sjukaste ever. Hade ändå en bra dag! Stockholm levererar alltid!
 
Någon frågade mig vilken kamera jag använder mig av och det är en NikonD5100 med standard objektiv!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!