the concert

Okej, här är videoklippen jag hade på kameran sedan konserten.
Tänkte berätta alltihopa nu.
 
Det började med att jag och Frida åkte med hennes pappa upp till solna ( där friends arena är ) vi trode vi skulle bli sena till insläppet pga trafiken men vi kom ungefär en timme innan. Vi gick runt där och missade niall och någon mer i bandet när dom tydligen gått ut och åkt skateboard och vi trode att alla bara blev lurade så det var ju lite synd.
 
Sen träffade jag emelie och izabell som jag lärt känna från Justin Bieber konserten, så det var jääättekul att få träffa dom igen! Sen gick jag in och satte mig på min plats som var på läktare 3 ( längst bort från scenen ) men såg ändå väldigt bra ! Sen fick vi vänta yttligare en och en halv timme innan killarna gick på. Det har jag med i videon och guuud vad vi skrek! Träffade även en tjej från Estland som satt bredvid mig så henne pratade jag engelska med under hela konserten och det var as kul! bägge typ dog heeela tiden! Innan dom gick på också så kom Niall ut på sidan av scenen och nästan INGA märkte det! men jag och min kompis gjorde det och vi började gråta as mycket!! haha! sen när alla andra förstod vem det var som stog där nere så var han redan påväg in bakom scenen igen! men det var fett coolt!
Dom sjöng massa låtar och under twitter frågorna fick dom uppdragen att sjunga en låt av backstreetboys ( i want it that way) så fruktansvärt fint var det och typ dog för det är verkligen typiska pojkbandslåten !! Dom gjorde egna ringsignaler, zayn kom på bäst tyckte jag !! haha. Och en pyramid fick dom göra också!! dooog! hahahah!
 
Sen under little things så var det största ljushavet, för dom andra var lite mindre under dom lugna låtarna, och guuud vad fint det var! Harry filmade och Josh filmade också och sa att det var det otroligaste gigget dom hade haft! WEE STOLT TYP?! Liam beatboxa också under little things och det lät as häftigt!!
Sen under LWWY så kom Niall ut i sverige tröja och harry hade på sig peruk( som han dessutom kastade ner i publiken!! ) och sverige flagga! skrek sönder då! ( som om jag inte gjorde det hela tiden dock?! )
 
Konserten var grym och när jag och frida träffade varandra så skrek vi och grät och var så freaking glada!! haha!
 
Själva konserten var roligare än Justins konsert, men upplevelsen för mig var större på Justin. Dock så var såklart denna konsert också helt fantastisk!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!