VALBORG

Kvällen började hemma hos mig med lite lätt grillning för att sedan röra oss mot Hembygdsgården
vi var alla på väldigt bra humör och när vi frysit färdigt ( brasan värmde inte så mycket ) så gick vi hem till mig igen för mys och skratt ute på altanen
 
jag hade en sådan fruktansvärt bra kväll med mina underbara vänner och detta kommer sitta hårt på minnet! är så lycklig trots att mina ben bara viker sig under mig idag och jag är så fruktansvärt trött! Nu ska jag och mammi kolla på ett avsnitt av prison break ( rekomenderad seire!! )




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!