10 saker du kanske inte visste om mig ?

fick bli en oldie med min bellis <3
 
1. Jag tror jag är jättelång och jämför mig jämt med längre personer och tror jag är lika lång som dem och jag är bara 1.64..
2. Jag får skit konstiga tvångstankar ibland haha, kan vara allt från att hoppa från bron jag går över eller att kasta mat på någon i matsalen, random.
3. Jag nämner namnet Justin Bieber minst 1 gång om dagen, jag är helt seriös!
4.  Mitt drömresemål är LA
5. jag har sett filmen never say never 20 gånger nu :)
6. Jag hatar att sitta still
7. Jag vill bli storbloggare
8. jag har vääärsta sjukaste fobin för getingar 
9. Jag har fått dille på inredning, vill ha det perfekta rummet 
10.  jag älskar tomater 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!