3

omg seriöst nu jag är så snygg
 

Nu väntar gymmet på mig, ska åka om dryga 1 timme, mycket skönare att träna då eftersom att det är mindre folk på gymmet då, och det gillar jag! Påtal om träning osv, så har jag och min kompis Ninni bestämt oss för att starta upp en träningsblogg! Så vi ska fota i fotostudion till designen för bloggen nästa måndag!! Ska bli jättekul verkligen! Hon tränar lika mycket som mig och bägge älskar att prata om träning osv! Nu sa mamma att det var kladdkakans dag idag och blev plötsligt jätteledsen över att jag inte ätit någon idag haha. Får väl ta det imorgon! 
 
Ang träningsbloggen, såklart kommer jag fortsätta skriva som vanligt här men lämnar tränings inläggen till den nya bloggen. Också väldigt viktigt att ni får veta, är att träningsbloggen är ändast där för att vi vill ge er tips, motivation och energi till att träna, INTE för att gå ner i vikt! Jag älskar och röra på mig och vill dela med mig av det till er! Så det kommer bli as bra känner jag! Mer om det när allt är klart med den! 
 
nu ska jag byta om och kolla på ett gossip girl avsnitt! 

Postat av: Ninni

Ska bli så kul!! :D

Svar: jaa! :D
hollstedts.blogg.se

2013-11-07 @ 18:34:22
URL: http://prettylife.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!