bad boys

 
En av favorit låtarna nu alltså!
 

Hej på er! Sorry för att jag inte bloggade igår, men, såhär var det. Jag hade världens mensverk hela dagen och dum som jag är åker jag till gymmet och tror att jag ska klara att träna, jo det var ju väldigt bra gjort av mig! Klarade mig i typ 30 min innan jag höll på att svimmma av smärta. Köpte nya skor igår och mamma beställde ny mobil åt mig, spännande! Ska visa skorna när jag kommer hem sen, slutar om 10 min så det är väldigt skönt. Ska träffa Sebastian sen, får väl se vad vi hittar på ! Jag är as trött och vill sova just nu känner jag haha. Får sova på bussen hem, vi hörs lite senare!

Postat av: Anonym

Vad för mobil? :D

Svar: Det lär ni märka när jag fått den ;)
hollstedts.blogg.se

2013-11-14 @ 18:05:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!