bad day..

Min underbara Tindra som ligger här och sover med mig <3
 

Idag är jag hemma med huvudverk, inte kul alls. Min tablett har börjat hjälpa så passar på att kolla datorn en stund innan jag går och lägger mig igen. Ska troligtvis till skolan imorgon, vill inte missa matten och idrotten, har endast varit frånvarande från idrotten 1 gång denna termin och fler än så vill jag inte missa! Jag hoppas ni får en bättre måndag än mig och så tar jag nya tag med bloggningen och mig själv imorgon, have a great day!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!