BELIEVE MOVIE

 
 
Snart, äntligen äntligen äntligen så kommer vi alla få svar på de frågor alla undrat över. Jag känner på mig hur himlans bra denna film kommer va, och jag brast ut i gråt bara över trailern. Detta kommer bli så äkta och jag har aldrig varit såhär stolt över Justin. Alla faller ibland och gör misstag, försvarar honom verkligen inte i de senaste nyheterna, men jag vill ha en källa. Han är precis som alla andra och har inte rätt till att göra saker som han inte ska göra, men han är 19 och ska vara perfektion, skulle ni orka det? Det skulle jag verkligen inte göra. Känns så bra och är såå taggad inför filmen, det kommer som sagt bli så fruktansvärt bra, jag bara vet det.
 
Kom nyss hem från Sebastian, vi kollade på monsters university ( som vi längtat efter den filmen haha ) och åt popcorn. Imorgon är det gymmet och efter det hem till Sebastian! Hoppas ni alla haft en dunder bra vecka och en mysig fredag, vi hörs imorgon lovers!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!