best of Bruno Mars sweden

 
 
 
Satt uppe alldels för länge igår kväll/natt och kollade massor av videos på youtube och dessa är då höjdpunkterna på Bruno Mars konsert här i Sverige, och jag är såååååå glad att jag hade biljetter dit, för det är seriöst den BÄSTA konserten jag varit på i år, slår både Justin och One Direction, jag lovar! Så kolla på dessa videor och njut. Gillade även när han gjorde Young Girls acoustic och Just the way you are och han lät publiken sjunga, så mäktigt, så sök upp det också om ni vill, fett värt det, den där mannen är ju wonderful ! <3
 
Godmorgon föresten, idag är det fredag och jag är så sjukt glad ! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!