Body mist

bild brist, men julklapps tips för er killar ! finns billigt att köpa på jfr.se! u can thank me later! ( går alltid hem hos tjejer)
 

Sovit bort nästan hela dagen. Har just nu inte ont i huvudet men känner mig allmänt seg ändå, men det är ju inte så konstigt! Ska försöka komma iväg till skolan imorgon , borde klara av det även om jag har huvudverk eftersom att vi bara har 1 lektion. Blir ingen träning förens på torsdag heller, allt är så sugit just nu alltså haha. Hade glömt hur jobbigt det är att må dåligt, och jag stressar upp mig själv när jag är hemma över skolan när jag vet att jag kommer kunna ta igen och jag har ju bara varit borta igår och idag, så oroar mig så i onödan för saker .. 
 
Ska koka en kopp te och kolla på någon serie, kanske en ny möjligtvis? har ni några tips? Är lite sugen på någon vampyr serie.. vi får la se! 

Postat av: -

Awkward , är en mycket bra serie

2013-11-19 @ 16:50:56
Postat av: Anonym

The originals

2013-11-19 @ 16:57:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!