Bruno Mars moonshine jungle tour sweden

-bild från google - 
 

Wow säger jag bara! Ännu en helt fantastisk konsert och denna gång med Bruno Mars. Mamma och jag hade plats på läktare C, men vi provade och sitta på läktare A och satt där ääända tills konserten började och då kom dom som hade dom platserna, så det var ju lite segt men såg jättebra från C också, globen är ju inte så fruktansvärt stort så vi satt nära scenen! 
 
Publiken var helt vild och det var Bruno och hans band också. Han sjöng massor av låtar och körde även en acoustic version av Young Girls, hur fint lixom?! 
Sen så blev jag så glad att jag började gråta när han sjöng Marry You haha, mamma skämdes ihjäl typ. Har jätteont i halsen idag men så värt det haha. Helt fantastisk konsert och jag ska absolut gå på honom igen om han någon gång kommer hit igen, vilket jag tror eftersom han bubblade av energi och var jätteglad! 
 
Är som sagt jättetrött, kom hem kl 3 i natt och sitter nu i skolan och halvsover innan jag börjar. Nästan alla tåg denna vecka är inställda så måste åka buss.. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!