dagens låt

 
 
okej need to get this out, men fy vad miley cyrus är ball! Fatta hennes självförtroende?! Hon provocerar ju pga att hon vill ha den uppmärksamheten hon får. Jag avskydde " nya " miley tills jag började förstå mig på henne. Och hon är så cool! Visst hon kan gå över gränsen ibland men hon vågar iallafall, som inte vissa andra kändisar gör! Älskar för övrigt hennes senaste skiva! love love! 
 
Gick jättebra på gymmet och nu ska jag plugga lite matte och sen faktiskt hoppa i säng, har längtat efter det hela dagen haha! Hoppas ni haft en bra tisdag guys!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!