ECONOMISTA

Bästa boken för dig som är en slösare ( som jag är tyvärr ) 
 

Hej på er! Kom hem från gymmet för en timme sedan. Tränade ben och mage i 1 timme idag, skönt skönt. Ligger och dricker latte och pratar med mamma. Imorgon har jag photoshop lektion på morgonen och sam på eftermiddagen, sen hem lite snabbt och hjälpa min bror med utklädning, lillen ska på kändisfest, how cute?!
Träffade även min fiina vänn Lorin idag, hon var med på våran sista lektion, gud vad vi prata med varandra idag, har saknat henne sååå mycket och vi ska snart ses igen! Hoppas ni haft en bra torsdag, nu ska jag måla naglarna! bye 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!