favorit

 
Lyssnade på denna hela vägen till karlstad idag, en av de finaste låtarna han gjort, och ryser varje gång han låter publiken sjunga " i never let you go " så fint <3
 

Sitter i skolan nu. Börjar 10 över 10 men vill åka buss till skolan på måndagar så jag väljer att åka lite tidigare till Karlstad. Jag och ninni ska fota till träningsbloggen idag och börja på en design till den. Vet inte vad jag ska göra efter skolan idag faktiskt, hade planer men dom blir lagda på is pga en grej, så träligt .. 
 
Hoppas ni får en bra dag!

Postat av: Anonym

Var gymmar du? Tänkte börja så undra vad de kostar och vart du gymmar :)

Svar: Gymmar på Sannabadet i kristinehamn, kostar 69 per gång och typ 300-400 för månadskort ! :-)
hollstedts.blogg.se

2013-11-25 @ 12:17:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!