food time

min privata matlagare hähä
 
hejsan! Är nu hemma hos Sebastian, vi håller på att laga mat, eller ja, just nu bara han eftersom jag bloggar hehe. Fick förövrigt hjälp med statistik problemet igår utav blogg.se så tacksam över det, finally. 
 
Gymmade tidigare idag, armar rygg och mage, jätteskönt. Har ont i kroppen nu eftersom jag har träningsverk sen förra passet och sen idag så kom det typ dirket efter träningen haha. 
 
Ha en bra lördag så hörs vi sen guys!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!