godmorgon

bild från min instagram som för övrigt blev hackad igår, typiskt :(
 

Ville bara uppdatera er om att jag fortfarande ligger hemma med huvudverk och illamående, vaknade för en stund sedan och ska krypa tillbaka ner i sängen och vila så fort jag bloggat klart, så sjukt tråkigt att vara hemma alltså.. Har verkligen ingenting för mig på dagarna och jag ligger mest här i min säng och har ont i huvudet, please feel bad for me :(  haha skoja. Jag ska ju inte klaga på en förkyldning.. no big deal. 
 
Hoppas ni andra får en bra tisdag, och btw, hade namnsdag igår så congratz to me! hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!