Gossip girl

nu kom alla inte med men men 
 
Som ni vet har jag kollat på Gossip Girl, och för någon vecka sen kollade jag klart på det. Och det är helt ärligt den bästa serien jag någonsin sätt. Skulle jag vilja leva som dom? JA! och nu kommer alla bara : jaaha så du vill bli trakaserad på internet och få alla dina hemligheter avslöjade och leva med karma osv osv, och nej, men jag skulle fått hanterat det, vilket dessa gör i denna serie, allt är på låtsat vilket är synd, men seriöst, hur perfekt är inte deras liv? Love it! Mina favoriter i serien är Blair och Chuck ! Seriöst, dom är ju så underbara <3 Sen är även dom som spelar rollerna mina favorit skådespelare, tänk att få vara med på en sådan resa! Tänk vad kul det måste vara att få spela in den serien, med alla fancy kläder och allt lyx, snygga pojkar osv osv. Jaag tipsar er om att se på den serien, åh vad jag kommer sakna att kolla på den.. 
 
Jaja, Sitter med min gamla telefon och ska lägga över alla bilder på datorn för har fått min nya nu hehe , visar den sen! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!