Grattis

idag fyller min lilla mini harrypotter 10 år, grattis Arvid, du är såå bra!
 
Im sooo sorry! Jag har haft världens stress vecka och har inte hunnit blogga, hatar att skylla ifrån mig på att jag har så mycket hela tiden men pluggar gärnet nu känner jag och ska även ägna nästan hela dagen imorgon till matte plugg.. Så det är därför bloggen har varit lite stilla. Men nu är jag redo och försöka uppdatera er så mycket som möjligt! 
 
Idag fyller som sagt min minsta lillebror 10, eller ah, han är ju inte så liten längre!! Så vi väntar på att det ska komma gäster så ska vi fira honom! Han är så stilig <3 
 
Hoppas ni haft en bra vecka så hörs vi ikväll eller imorgon! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!