Iphone 5s Gold

Min nya leeksaak <3 
 

Fick hem min goding idag, är redan as kär i den och kan inte sluta pilla med den. Dock så är inte mitt SIM aktiverat än så kan inte smsa eller ringa, men det ska aktiveras inom kort tror jag, kunde ta upp mot 4 timmar så.. Ska gå ner och hämta Cola och lite taco chips och kolla på någon ny serie, får se vad jag väljer! hihi
Hoppas ni haft en bra söndag, och jag har verkligen ingen måndags ångest, vilket är såå skönt !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!