julklappstips för honom och henne

 
for him
 
for him by moa-hollstedt featuring snapback hats
 
for her..
 
for her.. by moa-hollstedt featuring UGG Australia
 
Här har ni tjejer och killar tips på julklappar till varandra! Gör dessa sets med kill saker mest för mig själv, har ingen aning om vad jag ska köpa till min pojkvän och mina bröder, hm.. jaja, jag har ju en stund till på mig att fundera! men här är iallafall tips till er !

Postat av: Anonym

kan inte du ge fler julklappstips till sin pojkvän? till en som har det mesta. skulle vara jättesnällt

Svar: Det fixar jag ! :-)
hollstedts.blogg.se

2013-11-25 @ 20:58:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!