Julklappstips till honom del 2

 
 
 
Fick en fråga om jag kunde ge mer tips på julklappar till pojkvännen/kill kompisen. Alltså, jag vet själv knappt vad jag ska köpa till min pojkvän men ni måste tänka på att bara att man får en present från någon, så blir man ju jätteglad och det uppskattas, vad det än är. Så lägg inte så mycket energi på att hitta den perfekta julklappen till honom, för jag tror att han uppskattar vad han än får, men ja, det är svårt alltså haha.
 
1. Träningsintresserad?

Gillar han att träna? köp något inom träning till honom, proteinpulver? Gymhandskar? Något linne eller tshirt som han kan träna i? Eller varför inte fylla på hans gym kort ? 
 
2.Kläder
 
Går alltid hem med kläder! Det är den enklaste julklappen men kan även bli den bästa. Köp någon mysig stickad tröja eller en kofta. Eller varför inte en mössa eller halsduk? Finns mycket att välja på!
 
3. mittnamnhalsband.se

Både till tjejer och killar! Köp ett fint läder armband med något skrivet på? Lite mer personligt lixom.
 
4.Biobiljetter

Köp till honom och dig och gå på bio någon kväll! Jättebra julklapp!
 
5. köp en stjärna! jaaapp, om du har en pojkvän som redan har allt, så tror du fel, för han har säkerligen inte sin egen stjärna, how cool is that?! haha. 

Postat av: Anonym

tack så mycket för tipsen! fick fler idéer nu! och vill passa på att säga att jag verkligen gillar din blogg! den är jättefin!

Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir !!
hollstedts.blogg.se

2013-11-27 @ 21:47:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!