Lördag

Såhär glad var jag igår när jag inte fick hämta min nya mobil, hehh, följ mig på insta !
 

Helg! Så skööönt. Imorse så åkte jag ner till Broäng och satt och målade ungar i 3 timmar, jättekul faktiskt! Sen vid 1 kom pappa och hämta mig och så körde JAG hem från Broäng, fett kung är jag! 
Ligger och spelar GTA med Sebastian och Hannes. Ikväll ska vi bara ta det lugnt och laga mat osv, bakpotatis med bacon, looove! Imorgon är det städning, övningskörning och fix som gäller! Hoppas ni haft en bra lördag, vi hörs lite senare ikväll! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!