lycka

sååå lycklig!!
 
Waah, vilken daag! är så nöjd med det jag köpte idag. Men ska spara lite på odd molly plagget jag köpt, så den får ni suga på lite hehe! Är som sagt iallafall skit nöjd och hittade så bra smink idag också. Provade genast att applicera det när jag kom hem innanför dörren, och färgen passade med min hudton perfekt!! Nu ser dom väldigt mörka ut men så är fallet inte, lampan i rummet gör allt lite gult och ger en konstig nyans haha. Fick även med mig det efterlängtade och perfekta dator fodralet till min macbook pro! Från marc jacobs också, får skämma bort sig själv ibland haha. 
 
Vill ni veta världens sämsta sak då? jo min kamera fick damp och ladda ur sig under natten och självfallet så märkte jag det när det var försent, så endast mobilbilder från idag, men vi ska till gallerian som ligger här på fridhemsplan/kungsholmen imorgon och då ska allt batteriet vara laddat! Ska hoppa in i en dusch och sen ska vi väl så småningom dra oss mot pizzerian som ligger på gatan här hähä. 
 
 

Postat av: Jennie

ser fram emot att se fodralet imorgon! hihi

2013-11-03 @ 16:53:24
URL: http://coralace.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!