new in

jag har världens snällaste pappa, taack daddii <3 
 

Heej! Finally some time to write typ! Har inte haft bilder eller tid till att bloggat idag, hur mycket jag än velat haha. Idag hämtade pappa mig i skolan så åkte vi till Lager 157 för han skulle köpa jeans, men vi hitta inga till honom så han fick två tröjor med sig istället och jag fick denna fina tshirt från Bondelid, glaad, har kollat på den jättelänge, så fin! FREDAG SNART!! Åh så skönt ! Imorgon ska vi lära ut photoshop till några nior som kommer till våran skola, så ska repetera uppgiften en eller två gånger nu så jag kan den riktigt ordentligt imorgon! Hoppas ni haft en tok bra torsdag, vi kanske hörs lite senare ikväll om jag orkar. Jag har haft en jättebra dag iallfall, jag ska sluta med att vara negativ till saker, för jag vet att livet är för kort för att sura! Kommer skriva av mig om det imorgon! Ni är bäst föresten! Min statistik blir bara högre och högre varje dag, ni är så fina, tipsa gärna om min blogg till era kompisar, jag vill ju verkligen komma någonstans med bloggen! kram på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!