newbody

 -ny sport BH och två nya träningslinnen från märket Newbody
 
 

Hemma! Slutade tidigare idag. Åt på donken eftersom det var chilli con carne i skolan, och det är något av det värsta jag vet. Var och provade skor på dinsko och ska köpa dom imorgon. Dagen har varit chill, var på studio besök på P4 värmland, jätteintressant! Var i en timme så vid elva hade vi rast till kl 1 så då passa vi på att äta och gå på stan osv. Plugg och tårta som gäller sen haha. Hoppas ni haft en bra måndag! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!