Odd Molly

kärlek <3
 
 

Ska försöka fota plagget imorgon eller så om jag hinner, ska ju träna osv! ( i minna nya tights wee!! )
Sitter och lyssnar på bruno och bloggar. Skar mig fingret förut också, fick typ panik, har glömt hur ont det faktiskt gör när man råkar skära sig.. 
Idag var det skola, tog sällsis med Isabelle till stan och sen finally, fick jag träffa min Sebastian. Jaa, skit töntigt ni har inte setts på 4 dagar men ja, jag saknar honom ändå!! 
Annars då? Idrott imorgon + matte. Sen egen träning , duktig jag är.. Är som sagt as trött pga hemresan som slutade kl 3 här hemma, så ska faktiskt bara kolla ett gossip girl avsnitt och sen sova, längtat hela dagen haha <3
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!