onsdag

 
Ännu en dag avklarad! Kort skoldag vilket var väldigt skönt hehe! När jag kom hem så träffade jag Sebastian och vi har mest tagit de lugnt och pluggat lite faktiskt! Bilden är då från idag då jag missade bussen med 1 minut och eftersom min choklad blev uppäten av min hund häromdagen så köpte jag en ny, ibland får man unna sig faktiskt! Ska gå och göra mig iordning för sängen, älskar att lägga mig tidigt och jag behöver det verkligen känner jag.. Det är så super duper viktigt att man får sova många timmar och jag känner själv att jag håller mig friskare och piggare framför allt, visst alla krafter är slut när man sitter på bussen hem från Karlstad, men energin under dagen är iallafall där! Imorgon ska jag träna, ben och mage! Can't wait! Älskar gymmet! 
 
hoppas ni haft en bra vecka hitils , jag är super duper lycklig över att det redan är torsdag imorgon! go kväll på er !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!