redigering

Samma bild som i headern men med en annan redigering, kul kul!
 
Sitter i skolan och ska ha engelska nu kvart i, sedan hemmåt för gym och matteplugg! Är jättetrött men ska försöka pigga på mig lite, eftersom jag ska träna själv idag, så behöver jag energi och motivering, är även som sagt ben och mage idag, vilket är tråkigare än att träna armar. Men måste ju träna annat också lixom! Vi hörs ikväll om jag fortfarande lever! Och jag vill verkligen hinna uppdatera er 3 gånger om dagen men denna vecka har jag mycket och sätter bloggen i andra hand då, skolan och familjen går före lixom. Hope u understand! puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!