Spray Cleaner for make-up brushes

60 :- från KICKS
 

Måste tipsa om denna som jag köpte i stockholm när vi bara " råkade " springa förbi KICKS. Det är alltså en rengörings spray för sminkborstar, och den är jättebra! Testade den idag och mina borstar är nu som nya, så den är ett tips!
 
Glömde blogga igår, eller hade inte tid, var i skolan och åkte direkt hem till Sebastian. Vi ska snart gå iväg till maxi och köpa godis och sen spela GTA, kan det bli bättre, don't think zzoe. hähä . 
 
får mina saker från New Body idag också så ska visa dom sen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!